Pristatymas ir gražinimas

Pristatymas

Meno kūriniai išsiunčiami per 5 dienas nuo lėšų įskaitymo į Mistra sąskaitą. Tikslią meno kūrinių pristatymo valandą kurjeris ir Pirkėjas suderina telefonu, kurjeriui paskambinus Pirkėjo nurodytu numeriu.

Pirkėjo užsakyti meno kūriniai pristatomi Užsakymo metu nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja Pirkėjo elektroninio pirkimo paskyroje nurodyti tikslų pristatymo adresą bei pageidaujamą pristatymo laiką ir atsiimti meno kūrinius su kurjeriu suderintu pristatymo laiku. Pirkėjas turi užtikrinti, kad su kurjeriu suderintu pristatymo laiku užsakymo metu pateiktoje pristatymo vietoje prekes atsiimtų pirkėjas arba kitas asmuo, kuriam pirkėjas perdavė užsakymo numerį, kuris būtų vyresnis negu 18 metų amžiaus. Pirkėjas, atskleisdamas užsakymo numerį kitam asmeniui, prisiima atsakomybę ir neturi teisės reikšti Mistra pretenzijų dėl meno kūrinių pristatymo netinkamam subjektui. Jeigu meno kūrinių pristatymas yra neįmanomas ne dėl Mistra kaltės (pavyzdžiui, Pirkėjas užsakydamas meno kūrinius nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas, neįmanoma kurjeriui prisiskambinti Pirkėjui ir suderinti pristatymo laiko ir pan.) arba Pirkėjas neatsiima prekių su kurjeriu suderintu laiku, o meno kūriniai gražinami Mistra, Mistra saugos įsigytą meno kūrinį 90 dienų, už kiekvieną saugojimo dieną taikant 15 eurų mokestį. Šiam terminui pasibaigus meno kūrinio nuosavybė pereina Mistra.

Mistra pristato Pirkėjui meno kūrinius vadovaudamasi aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pirkėjas informuojamas apie galimus pristatymo sutrikimus. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Mistra nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Mistra įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti pristatymo sąlygas. Jeigu patikslinti pristatymo terminai Pirkėjui yra nepriimtini, jis turi teisę nutraukti Pirkimo sutartį, o Mistra privalo jam grąžinti visas už prekes ir jų pristatymą sumokėtas sumas per 14 dienų į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

Mistra atleidžiama nuo atsakomybės už pristatymo terminų pažeidimą, jeigu meno kūriniai Pirkėjui nėra pateikiami arba pateikiami ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Mistra nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Mistra, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba bet kokiu kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiami neužsakyti meno kūriniai arba netinkamas jų kiekis.

Pirkėjas, priimdamas įsigytus meno kūrinius, prieš pasirašydamas meno kūrinių pristatymo dokumentus, privalo apžiūrėti meno kūrinių pakuotės būklę, kiekį, kokybę. Jeigu Pirkėjas pastebėjo meno kūrinių trūkumų arba siuntos ir užsakymo neatitikimų, Pirkėjas privalo nepriimti meno kūrinių siuntos ir kartu su kurjeriu užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame privalo nurodyti rastus pažeidimus ir informuoti apie juos Mistra jos interneto svetainėje nurodomais telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu. Jei Pirkėjas meno kūrinių pristatymo dokumentus patvirtina be pastabų, laikoma, kad meno kūriniai jam pristatyti nepažeistoje pakuotėje, meno kūrinių kiekis, kokybė atitinka užsakymą bei pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas.

Gražinimas

Remiantis LR mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu, kokybiški meno kūriniai negali būti grąžinami be Mistra sutikimo.

Meno kūriniai laikomi nekokybiškais, jeigu buvo pristatyti mechaniškai pažeisti, jeigu jų sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki meno kūrinių perdavimo Pirkėjui yra pakitusios esminės jų savybės.

Grąžinant nekokybiškus meno kūrinius, Pirkėjui grąžinamas ir jų pristatymo mokestis.